Gratis frakt over 499,- (kundeklubb)
Checkout
Total: 0

Menu

Shopping Cart / 0 products

Your cart is empty

Not sure where to start?
See our new products
TOTAL 0,-
Gratis frakt over 499,- (kundeklubb) | Stort utvalg | Rask handel

Levering og betaling

Gratis frakt:
Bestillinger til forbruker med vareverdi på over kr. 900,- / over 500,- om du er medlem i vår kundeklubb (inkludert mva.) belastes ikke frakt så fremt den såkalte fraktberegningsvekten er under 35kg:

Du kan lese mer om frakt her!


Forsendelser:

Leveringstid kan variere!

Varer som er på lager sendes deg senest dagen etter at vi har mottatt bestillingen (gjelder kun hverdager).
Varer på fjernlager i Norge sendes deg vanligvis i løpet av 1-3 dager.
Varer som ikke er på lager og bestillingsvarer leveres vanligvis innen 2 uker. På sistnevnte vil det imidlertid ikke kunne garanteres noen leveringstid. Legg merke til lagerstatusen som du finner rett over prisen på produktsidene.

Ønsker du å hente varene hos oss kan du velge "Hentes vårt lager". Henting kan skje etter at du har mottatt e-post med informasjon om at varen er klar til henting.

Alle varer sendes med Posten/Bring/PostNord, og du mottar sporingsnummer fra oss når pakkeforsendelse er valgt ved bestilling, og så snart varene dine er sendt.

Hentemelding mottar du direkte fra transportør -  på mobil eller på e-post når varen er klar til henting på ditt lokale postkontor / Post-i-butikk / Levert i din postkasse etc. 

Forsinkelser i forsendelsen: Vi gjør oppmerksom på at forsinkelser på 2-3 dager som skyldes befrakter, og som oppstår etter at pakken er sendt fra oss kan forekomme. Skulle du oppleve ytterligere forsinkelser utover dette ber vi deg ta kontakt med oss slik at vi kan etterlyse forsendelsen. Forsendelser som blir bekreftet som tapt/savnet under transport erstattes naturligvis uten ekstra kostnad.

NB! Vi gjør oppmerksom på at i henhold til gjeldende lovverk, og våre generelle salgsbetingelser gitt fra Forbrukertilsynet, er forsendelser sendt som "Pakke i postkasse" å anse som utlevert når pakken er lagt i forbrukers postkasse. I praksis betyr dette at pakker som forsvinner fra postkassen etter at Posten/Bring har levert forsendelsen i din postkasse er kjøpers ansvar, og risikoen for sendingen kjøpers. Erstatning fra oss i form av refusjon eller nye varer etter utlevering i din postkasse er således ikke mulig. 

 

Betaling:

Uansett hvordan du velger å betale har vi ingen skjulte gebyrer. Du betaler kun det varen koster + eventuell frakt.

Hos oss kan du velge å betale endten med ulike kredittkort via Klarna eller Vipps. Eller om du ønsker du å betale etter at varene er mottatt tilbyr vi faktura, betalingsutsettelse eller delbetaling via Klarna.

 

Retur/Uavhentet pakke:

RETUR

Ønsker du og returnere varer innen loven om angrefrist (innen 14 dager etter at varen er mottatt), fyller du ut mottatt angrefristskjema og legger det fysisk sammen med varen(e) du ønsker å returnere. Er varen godt brukt, og har synlige skader vil vi gjøre fratrekk for eventuell verdiforingelse. Det samme gjelder om varen leveres med skadet originalemballasje, eller mangledne sådan.

Vi gjør oppmerksom på at returfrakt ikke dekkes ved bruk av angrefristen. Er angrefristen gått ut kan du sende oss en e-post så finner vi en løsning for deg.

Forsendelser som blir borte under transport ved retur er kundens ansvar.

Sender du pakken i retur slik at vi må hente varene på utleveringssted må du forvente lengre behandlingstid. Vi gjør også oppmerksom på at vi ikke alltid mottar hentemelding fra Posten/PostNord slik at din retur kan komme tilbake til deg.

Returadresse:

Bilkomponenter AS
Trondheimsvegen 144
2040 Kløfta 

 

UAVHENTET PAKKE

Henter du ikke ut dine bestilte varer hos Posten/PostNord innen 7 dager, vil ordren bli sendt i retur til oss og du vil bli belastet fraktkostnadene + et gebyr på kr. 199,-.

NB!

  • Pakker sendt i oppkrav til oss blir ikke hentet.
  • Hentefrist hos PostNord er 7 dager etter ankomst på utleveringssted

 

Fullstendige lovbestemte salgsbetingelser finner du her!